Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hi. Ik gebruik Spocket om producten te drop shippen naar klanten. Al mijn producten komen van dezelfde leverancier tot nu toe. Deze leverancier hanteert $9.95 verzendkosten op internationale verzending, alleen ik wil deze $9.95 samenvoegen met de normale prijs voor elk product, en vervolgens de echte verzendkosten per bestelling gratis te hebben voor alle klanten. Als ik nu zelf een bestelling probeer te plaatsen moet ik wel verzendkosten betalen. Hoe kan ik dit veranderen? Kan dat überhaupt wel? Dankje iig!
Beste @SamiHanna ,
Iris hier van Shopify Support, ik help u graag met deze vraag, met de hulp van mijn eigen test winkel heb ik even wat scherm afbeeldingen gemaakt, ter uitleg.
1. Ga in het Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Verzenden en bezorging.
Klik hier op Nieuw profiel aanmaken en kies alle Sprocket producten die u een gratis verzending wilt geven. Kies ook de landen waar je dit naar toe wilt sturen en sla het dan op. Als je dit de naam "gratis verzending" hebt gegeven dan ziet het hierna min of meer zo uit:
Voor meer informatie hoe je dit kan instellen kan je ook hier kijkje nemen: Gratis verzendtarieven maken. Zo kan je namelijk ook gratis verzending voor alle bestellingen aanbieden, maar je kan ook gratis verzending aanbieden enkel boven een bepaalde waarde.
Popups & Banners gebruiken
U kunt deze gratis verzending in een banner promoten, de gratis thema's van Shopify hebben dit ingebouwd, Maar met een app zoals bijvoorbeeld Pixelpop Popups & Banners, kan je hier een speciale banner of pop up voor maken. Andere voordelen van deze apps zijn: Time uw pop-ups met vertragingen met exit-intentie, paginavertragingen en tijdvertragingen. Target op apparaat, land, pagina, URL / UTM en meer. Zie hier hun promo filmpje.
Maar er zijn meerdere apps die dit aanbieden. De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel. Vergeet niet om de app weer te verwijderen als deze geen goeie fit is, anders kunnen er later kosten hiervoor zijn.
Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store.
Hier ook een filmpje dat u laat zien hoe de App Store werkt, bij het vinden van andere apps en hoe u de hulp van de ontwikkelaar van een App kunt inschakelen, zie ook het hulp document: Ondersteuning krijgen voor apps.
Ik hoop dat dit heeft geholpen en indien iets nog onduidelijk is kan je op deze post reageren.
Met vriendelijke groet,
Iris E.
Shopify Support Advisor
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024