Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo allen,
Mijn producten/shop bestaat uit de helft eigen voorraad en de ander helft dropship voorraad.
Hoe kan ik het meest efficiënt mijn verzending instellen?
Ik gebruik op moment MyParcel. Bestellingen die ik op voorraad heb, kan ik meteen verzenden via MyParcel. Hiervoor wordt automatisch een track&trace aangemaakt. Maar stel dat een klant een artikel bestelt uit mijn voorraad en artikel dat wordt gedropshipped. Het artikel uit eigen voorraad daar krijgt de klant een track&trace code van. Het artikel dat wordt gedropshipped is een aparte track&trace van de leverancier.
Heeft iemand hier al ervaring mee? En hoe heb je dit ingesteld?
Groet,
Indomie
Hoi @Indomie,
Maxime hier van Shopify!
Ik begrijp dat er veel is om te overwegen bij het plannen van een verzendstrategie, en zal hier graag mee helpen. Er zijn meerdere ondernemers die ervoor kiezen om zowel hun eigen producten te verkopen als producten te dropshippen. Bij het apart verzenden van artikelen in dezelfde bestelling, is de belangrijkste factor de communicatie met de klant. Door goed te communiceren met jullie klanten, zijn er geen verassingen en weten ze precies wat ze kunnen verwachten. Hier enkele suggesties die misschien van nut zijn.
Het alternatief is om een magazijnlocatie te overwegen met een bedrijf als Shipwire (zie de Shipwire Shopify app), waaruit bestellingen in hun geheel kunnen worden afgehandeld. Wat ook goed van pas kan komen is onze handleiding voor het Plannen van een verzendstrategie.
Groet, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024