Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hello,
Een gedeelte van mijn orders wordt pas besteld bij de leverancier zodra een klant een aankoop doet.
Ik heb van de leverancier een Excelbestand gekregen met daarin de actuele voorraad per product.
Hoe kan ik mijn voorraad steeds in bulk het beste bijwerken met de actuele voorraad van de leverancier? Dus zonder ieder product 1 voor 1 na te lopen.
Alvast bedankt!
Groet,
Indo
Hoi Indomie,
Met de hand de voorraad bijwerken is natuurlijk geen fijne werkwijze. Heb je al eens in de apps store van Shopify gekeken? Hier een suggestie om eens op te zoeken: https://apps.shopify.com/search?q=excel+stock.
Mocht hier geen passende oplossing tussenstaan of wanneer jullie een specifiek maatwerk vraagstuk hebben, kun je altijd even een berichtje sturen. Wie weet kunnen wij ondersteunen met suggesties voor een passende oplossing.
Succes!
Hi,
Thanks voor je reactie.
Yes, heb ik bekeken maar alles is betaald (maandelijks) terwijl ik logischerwijs denk dat dit niet speciaal met een betaalde app hoeft te gebeuren.
Bijv. door het uploaden van een excel/csv van de leverancier die dan automatisch alle stock/aantallen update.
Kan zoiets simpels met Shopify?
Groetjes.
Gebruiker | RANKING |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |
Op onze Shopify App Store kan je vele handige apps vinden die je kunnen helpen bij het opb...
By Arno Nov 27, 2023Op onze Shopify Expert Marketplace kan je vele vertrouwde, externe organisaties en freelan...
By Arno Oct 30, 2023Black Friday Cyber Monday (BFCM) 2023 staat voor de deur. Of je nou een beginnende onderne...
By Lee Oct 23, 2023