Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste allemaal,
Ik had een vraag met betrekking tot het beheren van voorraad.
Voor mijn website wil ik graag een combinatiepakket verkopen. Hierbij verkoop ik de 3 producten die ik op mijn website heb als pakket, met uiteraard een korting. Ik heb thuis een eigen voorraad en hier ontstaat het probleem. Het lukt mij niet om het pakket te laten bestaan uit de drie losse producten die je dan zelf samen kunt stellen. In plaats daarvan moet ik voor elk mogelijke samenstelling een variant aanmaken. Hierdoor kan ik deze niet syncen met mijn huidige voorraad... Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Hoi @Misha0100,
Maxime hier bij Shopify.
Om makkelijk bundels te maken zonder elke bundel toe te voegen als apart product, kunnen Shopify-gebruikers het beste een app installeren. Dit zal het een stuk eenvoudiger maken en een hoop tijd besparen. Ik ben blij om te kunnen bevestigen dat er een aantal Hoog beoordeelde bundel apps op onze app store staan. Na het bekijken van deze apps ziet Bundler er erg goed uit. De app is voordelig, en integreert met Shopify POS (als je het nodig hebt).
Let wel op dat je de app verwijderd voor het eind van de proefperiode als deze niet goed bij je doelen past. De meeste apps in de app store zijn ook ontwikkeld door een derde partij, en hebben hun eigen ondersteuning. Met vragen over individuele apps kun je dus het beste terecht bij de app pagina, waar je een link kunt vinden om contact op te nemen.
Groet, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024