FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Vraag over de btw

Opgelost

Vraag over de btw

Hayabosa
Bezoeker
1 0 0

Hallo, Shopifyservice,

Ik heb een vraag over btw voor jullie website, ik ben student . Ik doe  BBL opleiding 4 dagen werken en 1 dag naar school. Ik wil eigenlijk weten hoe het zet de de BTW, als ik verkoper wil worden, moet ik me dan als ondernemer registreren of is dat niet nodig?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

RutgerKeijzer
Plezierreiziger
10 1 1

Geslaagd.

Hi,

Als je je webshop gaat starten zou ik je in laten schrijven bij de KVK. Je kan eventueel ook gebruik maken van de KOR (kleine ondernemers regeling) tot 20K omzet op jaarbasis betaal en hef je dan ook geen BTW.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

RutgerKeijzer
Plezierreiziger
10 1 1

Geslaagd.

Hi,

Als je je webshop gaat starten zou ik je in laten schrijven bij de KVK. Je kan eventueel ook gebruik maken van de KOR (kleine ondernemers regeling) tot 20K omzet op jaarbasis betaal en hef je dan ook geen BTW.