FROM CACHE - nl_header

Vraag

Niekrietbergen
Bezoeker
1 0 0

Sinds gisterenavond kom ik niet meer in Shopify. Keer op keer geeft het aan ¨probeer het opnieuw¨ en keer op keer lukt dit niet. Verder heb ik een mailtje naar Shopify gestuurd, maar ze hebben nog niet gereageerd. Mijn vraag is dan ook, waarom kan ik niet meer in Shopify?

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Niekrietbergen,

Maxime hier bij Shopify! Mag ik vragen of dit intussen al is opgelost? 


In het geval dat een ondernemer de geregistreerde naam van hun winkel vergeet, kunnen ze terecht bij Onze Accountherstelpagina. Hier kun je elk van je emailadressen invoeren om enige hieronder geregistreerde winkels te tonen. Als je eenmaal de naam van de winkel hebt bevestigt, kun je Je wachtwoord opnieuw instellen.

Ik heb het onderzocht, en gelukkig is het voor mij mogelijk om uw Admin en uw winkel te openen:

Heel af en toe kan het ook gebeuren dat een winkel voor een korte tijd wordt getroffen door technische problemen, maar ik verwacht niet dat deze een grote verstoring zullen veroorzaken. Het is daarbij goed om te weten dat onze Statuspagina continu wordt bijgewerkt om de meest actuele informatie te bieden. Je krijgt hier ook optie om in te loggen, om te zien of jouw winkel is getroffen door enige technische problemen.

Als je hierna nog hulp nodig hebt, kun je voor mij bevestigen of het emailadres dat je hier gebruikt hetzelfde is als die je gebruikt voor je Shopify winkel? Ik kan dan direct contact met je opnemen. Stuur me anders even een privéberichtje met het juiste emailadres, dan stuur ik je een mail. 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog