FROM CACHE - nl_header

Waarom is mijn webshop offline gehaald?

WatchA
Nieuw lid
5 0 0

Mijn webshop is offline 

Er staat  is currently unavailable.

 

4 ANTWOORDEN 4

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @WatchA,

Maxime hier van Shopify Ondersteuning. 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en je account onderzoeken om te bevestigen wat er precies gebeurd is. 

Mag ik vragen of het intussen mogelijk is om toegang te krijgen tot de winkel? Af en toe kan het gebeuren dat een winkel voor een korte tijd wordt getroffen door technische problemen, maar ik verwacht niet dat deze een grote verstoring zullen veroorzaken.

Het is goed om te weten dat onze Statuspagina en Support Twitter doorgaans worden bijgewerkt om je de meest actuele informatie te bieden. De statuspagina geeft zelfs de optie om in te loggen, om te zien of jouw winkel is getroffen door enige technische problemen.

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Hussein786
Bezoeker
2 0 0

Beste maxima, 

ik ervaar momenteel hetzelfde probleem. lukt mij niet meer om in te loggen en krijg de melding: http-fout: reactie code 423

Hopelijk kun u hier mij mee helpen. mijn ticketnummer is 22598871

Met vriendelijke groet

Alicehairstylin
Bezoeker
3 0 0

Hallo maxime

zou je mijn account ook kunnen onderzoeken ? Ik krijg ook een fout melding en mijn website staat offline 

Alicehairstylin
Bezoeker
3 0 0

Hallo, ik ondervind helaas hetzelfde probleem: mijn website staat al twee dagen offline en ik weet helaas niet waarom.