FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Wat betekent TIN (belastingidentificatienummer

CTbrand
Bezoeker
1 0 0

Kan er iemand mij vertellen wat TIN betekent en waar ik dit kan vinden?

alvast bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @CTbrand!

Jay hier van Shopify. Ik lees dat je graag wilt weten wat een TIN-nummer is. Een TIN-nummer wordt in aanmerking gebracht door de belastingdienst in de Verenigde Staten. Je kunt een TIN-nummer ook wel inzien als het Noord-Amerikaanse versie van een VAT-nummer (BTW-nummer). Als je dus ergens binnen je Shopify-beheercentrum een TIN-nummer moet invoeren, dan zal je BTW-nummer hier ook voor moeten werken. 

Je kunt trouwens meer over BTW binnen je Shopify winkel lezen in onze 'BTW' hulpartikel.

Heb je hier verder nog vragen over? Zo ja, reageer dan even binnen deze onderwerp zodat onze community-leden hier verder mee kunnen helpen. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @CTbrand!

Jay hier van Shopify. Ik lees dat je graag wilt weten wat een TIN-nummer is. Een TIN-nummer wordt in aanmerking gebracht door de belastingdienst in de Verenigde Staten. Je kunt een TIN-nummer ook wel inzien als het Noord-Amerikaanse versie van een VAT-nummer (BTW-nummer). Als je dus ergens binnen je Shopify-beheercentrum een TIN-nummer moet invoeren, dan zal je BTW-nummer hier ook voor moeten werken. 

Je kunt trouwens meer over BTW binnen je Shopify winkel lezen in onze 'BTW' hulpartikel.

Heb je hier verder nog vragen over? Zo ja, reageer dan even binnen deze onderwerp zodat onze community-leden hier verder mee kunnen helpen. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog