FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Webhooks

Webhooks

MeolaLeather
Bezoeker
1 0 0

Is er iemand die mij met het volgende kan helpen?

Ik zou graag willen dat ik in shopify webhooks aan kan maken die op product niveau zijn. Als ik nu een webhook aanmaak, dan is dit voor de gehele shop en dus alle producten.

Het is de bedoeling dat als een klant een bepaalde bestelling doet deze van Huddle (mijn community platform) een mailtje automatisch krijgt en toegang tot de bijbehorende video krijgt. En dit kan dus alleen als ik in Shopify een webhook aan kan maken die voor 1 product geld en niet voor de hele shop.

Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen?

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @MeolaLeather,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Omdat Huddle een derde partij is, en ik geen app heb kunnen vinden om een integratie mogelijk te maken, is mijn kennis iets beperkt in dit gebied. Ik heb gelukkig wel Deze gids van Huddle kunnen vinden die je kunt volgen. 

Als je liever je eigen oplossing laat bouwen en niet helemaal comfortabel bent met codering, kun je ook overwegen om een Shopify Expert in te huren. Hoewel wij niet getraind zijn in codering, kan je voor meer begeleiding met de API ook terecht bij Onze API-handleidingen. Tenslotte hebben we ook onze Engelstalige Community, waar je terecht kunt bij het App & Partner platform. Hier zul je veel mensen met technische kennis vinden, waaronder Shopify gebruikers, partners, en ontwikkelaars. 

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog