FROM CACHE - nl_header

Webshop automatisch verwijderd/niet beschikbaar

JensT
Nieuw lid
1 0 0

Goedemiddag,

Gisteren (30-7-2020) kwam ik al tot de grote verbazing dat een van mijn producten uit de online winkel in gehaald (waardoor het product niet beschikbaar meer was). Ik heb hier geen toestemming voor gegeven. Ik had dit probleem opgelost en alles verliep weer goed... tot vandaag. Ik kan niet meer inloggen op shopify en het product is wederom verwijderd. Ik begin mij toch zorgen te maken en weet niet hoe ik dit kan oplossen, kan er iemand mij alsjeblieft helpen? Mijn Shopify account is: shopjens.myshopify.com

Met vriendelijke groet,

Jens T

1 ANTWOORD 1
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
447 52 40

Hoi @JensT,

Maxime hier van Shopify. 

Als dit nog niet is opgelost, zou ik dit graag voor je onderzoeken! Is het emailadres dat je gebruikt om in te loggen op je winkel dezelfde als degene die je gebruikt hier bij de Shopify Community? Zo ja, kan ik je direct een mail sturen en kunnen we beginnen met het onderzoeken van deze vraag. 

De beste manier om antwoord te krijgen op meer dringende vragen zoals deze, is om contact op te nemen met onze Nederlandstalige Ondersteuning via ons Hulpcentrum. We zullen je dan graag te hulp staan. 🙂

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog