Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste Shopify,
Ik ervaar al enkele dagen een melding dat mijn verbinding niet privé is als ik deze open. Ik genereer hierdoor aanzienlijk minder website bezoekers en dus ook minder klanten. Ik heb als oplossing mijn domein aangepast en een nieuw domein gekocht. Vervolgens is mijn website 2 dagen in de lucht; gebeurd er hetzelfde. Wat vreemd is is dat ik op mijn 4g wel mijn website kan bezoeken. Waarschijnlijk omdat hier een minder goede scan op zit. Ik heb al geprobeerd om een prive verbinding te gebruiken dit lost helaas niets op. Safari en Chrome geven beide hetzelfde probleem. Ik zou dit graag opgelost hebben.
mvg
Hey @BiesGoGadgets!
Ik begrijp dat je klanten een onstabiele koppeling zien worden weergegeven op je webwinkel. Er kunnen in dit geval een aantal verschillende oorzaken zijn voor dit probleempje, ik leg graag even uit hoe je dit kunt oplossen.
Het is belangrijk dat een domein volledig staat gekoppeld aan een website / webwinkel zodat klanten veilig kunnen browsen. Mocht er een onstabiele koppeling worden weergegeven dan ligt dit vaak aan een onvolledige koppeling tussen een domein en (in dit geval) een webwinkel.
Je zult er in dit geval voor moeten zorgen dat je DNS-instellingen juist staan ingevuld binnen je Shopify-beheercentrum (als je een door Shopify beheerde domein hebt aangeschaft) of binnen je domein-beheergebied bij je externe domeinprovider. Je DNS-instellingen zullen er als volgt uit moeten zien:
Als je DNS-instellingen wel juist staan ingevuld, en je klanten zien alsnog een onstabiele koppeling tussen je domein en je webwinkel, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om je domeinnaam op te nemen in een antwoord? Vervolgens kunnen we dit wat beter voor je onderzoeken.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024