FROM CACHE - nl_header

Weergavenaam in bankomgeving (ABN) toont mijn naam ipv mijn onderneming

manoukberber
Bezoeker
1 0 0

Beste allen,

 

ik ben de checkout van mijn webshop aan het checken en loop tegen het volgende aan: wanneer klanten via iDeal betalen en ze gaan door naar de bankomgeving, staat er bij de aanduiding mijn naam. Dus er staat "Manouk Berber, inzake bedrijfsnaam" (zie screenshot). Weten jullie hoe ik dit kan aanpassen? Thanks!

Screen Shot 2020-04-07 at 20.29.40.png

4 ANTWOORDEN 4

Maxime
Shopify Staff
447 52 43
 
Maxime hier van Shopify!
 
Deze naam op de iDEAL omschrijving wordt bepaald door je bedrijfstype. Als een winkelier zijn winkel heeft opgezet als zelfstandige ondernemer/eenmanszaak, gebruikt het bedrijf waar we voor de betalingen mee samenwerken automatisch de naam van de ondernemer, omdat de winkelier juridisch gezien de persoon is waar de overeenkomst daardoor mee wordt gesloten wanneer een koper een bestelling plaatst.
 
Als je met een ander bedrijfstype bent geregistreerd, kunnen we proberen handmatig de gegevens te laten aanpassen. We zullen je dan vragen om wat meer informatie te delen over je winkel, en dit dan gebruiken om onze bankpartner te vragen de aanpassing te maken. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, dan kun je daarop reageren om de formulieren iets makkelijker door te geven.
 
Als je wel bent geregistreerd als zelfstandige ondernemer of eenmanszaak, is een alternatieve optie om naast Shopify Payments, iDEAL (Mollie) te activeren als alternatieve betaalwijze. Zolang je Shopify Payments actief houdt, kun je alsnog transactiekosten vermijden. 🙂
 
Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

DANNYD1
Bezoeker
2 0 0

Dag @Maxime 

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een BV maar zou deze liever niet in de checkout tonen (omdat de naam niets te maken heeft met de webshop)
ik las dat je deze kan aanpassen? Kan je me vertellen hoe dit in zijn werk gaat?

Alvast Bedankt 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @DANNYD1,

 

Ik ben blij om te kunnen bevestigen dat dit al een tijd geleden is veranderd voor alle bedrijven, en dat nu als standaard de bedrijfsnaam wordt weergegeven bij het afrekenen.

 

Als jouw persoonlijke naam toch verschijnt op je winkel, kun je me laten weten of het emailadres dat je gebruikt om daar in te loggen hetzelfde is als het emailadres dat je hier gebruikt op de Community? Ik zal de kwestie dan graag verder onderzoeken!

 

Alvast bedankt.

 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

DANNYD1
Bezoeker
2 0 0

Ik denk dat het inderdaad opgelost is. Het mailadres is inderdaad hetzelfde. Is nog in opbouw.. Voor de mollie betalingen wacht ik nog op goedkeuring.