Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Als een klant een betaling wil doen met IDeal in mijn shop, wordt mijn naam getoond in plaats van mijn bedrijfsnaam. Dit is niet wenselijk omdat klanten daardoor afhaken. Hoe kan dit aangepast worden. Dit ligt inmiddels al een week bij Shopify maar nog geen oplossing. Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @RPUT!
Hartelijk dank voor je vraag. In dit geval wordt het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account weergeven in het iDEAL checkout-pagina. Als je geen bedrijfsnaam in je Shopify Payments account hebt ingevuld, of het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account is je naam dan klopt het dat deze zal worden weergegeven. Uiteraard kan ik me daarom goed voorstellen dat je dit graag zou willen kunnen aanpassen.
We kunnen je zeker helpen met het bijwerken van het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account! In dit geval kunt je het beste contact opnemen met onze ondersteuningsteam, aangezien we moeten kunnen verifiëren met welk account je verzoek is verbonden. Vervolgens kunnen we je verzoek doorsturen naar onze Shopify Payments afdeling zodat zij dit voor je kunnen bijwerken.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je inmiddels al een antwoord? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Nee, zit nog te wachten...
Geslaagd.
Hoi @RPUT!
Hartelijk dank voor je vraag. In dit geval wordt het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account weergeven in het iDEAL checkout-pagina. Als je geen bedrijfsnaam in je Shopify Payments account hebt ingevuld, of het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account is je naam dan klopt het dat deze zal worden weergegeven. Uiteraard kan ik me daarom goed voorstellen dat je dit graag zou willen kunnen aanpassen.
We kunnen je zeker helpen met het bijwerken van het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account! In dit geval kunt je het beste contact opnemen met onze ondersteuningsteam, aangezien we moeten kunnen verifiëren met welk account je verzoek is verbonden. Vervolgens kunnen we je verzoek doorsturen naar onze Shopify Payments afdeling zodat zij dit voor je kunnen bijwerken.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Dit heb ik al gedaan, op 8 augustus!!! En nog steeds geen antwoord gekregen!!
dit is allemaal een fk bull**bleep** jullie lossen helemaal niks op. schandalig echt schandalig. 100 keer contact opgenomen en nog niet opgelost. slechtste klantenservice ooit.