FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.
We verhuizen de community! Vanaf 7 juli is de huidige community gedurende ongeveer twee weken alleen-lezen. Je kunt content bekijken, maar berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Meer informatie

Weergavenaam in bankomgeving iDeal

Opgelost

Weergavenaam in bankomgeving iDeal

RPUT
Toerist
4 0 13

Als een klant een betaling wil doen met IDeal in mijn shop, wordt mijn naam getoond in plaats van mijn bedrijfsnaam. Dit is niet wenselijk omdat klanten daardoor afhaken. Hoe kan dit aangepast worden. Dit ligt inmiddels al een week bij Shopify maar nog geen oplossing. Alvast bedankt.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hoi @RPUT

Hartelijk dank voor je vraag. In dit geval wordt het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account weergeven in het iDEAL checkout-pagina. Als je geen bedrijfsnaam in je Shopify Payments account hebt ingevuld, of het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account is je naam dan klopt het dat deze zal worden weergegeven. Uiteraard kan ik me daarom goed voorstellen dat je dit graag zou willen kunnen aanpassen. 

We kunnen je zeker helpen met het bijwerken van het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account! In dit geval kunt je het beste contact opnemen met onze ondersteuningsteam, aangezien we moeten kunnen verifiëren met welk account je verzoek is verbonden. Vervolgens kunnen we je verzoek doorsturen naar onze Shopify Payments afdeling zodat zij dit voor je kunnen bijwerken. 

Groetjes! 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6

Gerald
Bezoeker
1 0 2

Heb je inmiddels al een antwoord? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

RPUT
Toerist
4 0 13

Nee, zit nog te wachten...

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hoi @RPUT

Hartelijk dank voor je vraag. In dit geval wordt het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account weergeven in het iDEAL checkout-pagina. Als je geen bedrijfsnaam in je Shopify Payments account hebt ingevuld, of het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account is je naam dan klopt het dat deze zal worden weergegeven. Uiteraard kan ik me daarom goed voorstellen dat je dit graag zou willen kunnen aanpassen. 

We kunnen je zeker helpen met het bijwerken van het bedrijfsnaam in je Shopify Payments account! In dit geval kunt je het beste contact opnemen met onze ondersteuningsteam, aangezien we moeten kunnen verifiëren met welk account je verzoek is verbonden. Vervolgens kunnen we je verzoek doorsturen naar onze Shopify Payments afdeling zodat zij dit voor je kunnen bijwerken. 

Groetjes! 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

RPUT
Toerist
4 0 13

Dit heb ik al gedaan, op 8 augustus!!! En nog steeds geen antwoord gekregen!! 

Yassine1
Bezoeker
1 0 2

dit is allemaal een fk bull**bleep** jullie lossen helemaal niks op. schandalig echt schandalig. 100 keer contact opgenomen en nog niet opgelost. slechtste klantenservice ooit.

tebeca
Bezoeker
1 0 10

Probeer Shopify Stripe Checkout. Deze ondersteunt iDeal en veel betaalmethoden (waaronder abonnementen) zonder dat er kosten aan verbonden zijn en is veel handiger.

@RPUT @Gerald @Yassine1