FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Weergavenaam in bankomgeving

Opgelost

Weergavenaam in bankomgeving

Sweets4you
Bezoeker
1 0 0

Beste,

ik ben de checkout van mijn webshop aan het checken en loop tegen het volgende aan: wanneer klanten via iDeal betalen en ze gaan door naar de bankomgeving, staat er bij de aanduiding mijn naam. Dus er staat "Manouk Berber, inzake bedrijfsnaam" Weten jullie hoe ik dit kan aanpassen? Thanks!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Sweets4you,

Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag! De informatie die aan de kant van de bank wordt weergegeven is de info die is ingevuld tijdens het opzetten van je Shopify Payments account. Bij elke transactie die wordt aangemaakt, is Shopify verplicht om alle volgende velden naar de bank te sturen:

- Bedrijfsnaam en website-URL

- Bedrijfse-mailadres, telefoonnummer en adres

- URL van de ondersteuningswebsite

- Tekst van de rekeningomschrijving

Wat daadwerkelijk naar elke klant wordt verzonden, varieert echter op basis van: netwerk, kaartmaatschappij en de bank in kwestie, en hoewel de bank mogelijk geen specifieke details expliciet toevoegt als onderdeel van de rekeningomschrijving, kunnen sommige zaken standaard worden opgenomen omdat dit deel uitmaakt van openbare bedrijfsinformatie die wordt verzonden.

Mocht je deze informatie die naar de bank wordt verstuurd willen wijzigen dan dien je contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam. Zij kunnen je vervolgens verder op weg helpen. Klik op deze link om direct contact op te nemen met het Shopify ondersteuningsteam. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken!

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Sweets4you,

Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag! De informatie die aan de kant van de bank wordt weergegeven is de info die is ingevuld tijdens het opzetten van je Shopify Payments account. Bij elke transactie die wordt aangemaakt, is Shopify verplicht om alle volgende velden naar de bank te sturen:

- Bedrijfsnaam en website-URL

- Bedrijfse-mailadres, telefoonnummer en adres

- URL van de ondersteuningswebsite

- Tekst van de rekeningomschrijving

Wat daadwerkelijk naar elke klant wordt verzonden, varieert echter op basis van: netwerk, kaartmaatschappij en de bank in kwestie, en hoewel de bank mogelijk geen specifieke details expliciet toevoegt als onderdeel van de rekeningomschrijving, kunnen sommige zaken standaard worden opgenomen omdat dit deel uitmaakt van openbare bedrijfsinformatie die wordt verzonden.

Mocht je deze informatie die naar de bank wordt verstuurd willen wijzigen dan dien je contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam. Zij kunnen je vervolgens verder op weg helpen. Klik op deze link om direct contact op te nemen met het Shopify ondersteuningsteam. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken!

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog