annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Winkel beginnen voor klant

AYSJo
Nieuw lid
1 0 0

Hallo.

Een klant van ons wil een shop. Zo eenvoudig begint het.

Moeten wij als leverancier dan eerst een shop maken en wordt deze "overgedragen" aan de klant? Of moet de klant meteen een shop registreren en kunnen we vanaf dan als configurator de shop klaar maken? 

Met vriendelijke groeten,

0 Vind-ik-leuks
IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
198 12 21

Beste @AYSJo,

Iris hier van Shopify, ik help je graag met deze vraag. Er zijn inderdaad meerdere manieren om een winkel te starten, ik leg het hieronder even uit wat de verschillende voordelen zijn:

Wordt lid van onze Shopify Partner Program

Onze Shopify Partner Program is gratis en geef je toegang tot het Shopify-platform via onbeperkte testwinkels die ontwikkel winkels worden genoemd.

Verdien terugkerende inkomsten door nieuwe Shopify-winkels te bouwen of door winkels van andere handelsplatformen naar Shopify te migreren. Wil je hier meer over weten, neem dan hier een kijkje: Doe mee aan het Shopify Partner-programma.

Het Shopify Developer Center is een perfecte plek om mee te beginnen en heeft veel nuttige informatie over alles wat een developer/partner kan doen met- en voor Shopify.

Een samenwerker of tijdelijke medewerker worden

Een andere optie is om jullie klant eerst het account aan hun kant te laten maken. Er wordt namelijk persoonlijke informatie gevraagd tijdens de registratie van het account. Zodra ze het account hebben geregistreerd, hoef je alleen toegang te vragen als of medewerker, zie deze handleiding , zodat je toegang hebt tot het account en de winkel voor je klant kunt bouwen. Of als nog een partner account aan te maken en je klant te vragen je toe te voegen als samenwerker, zie de handleiding hier.

Hopelijk geeft dit je een idee van de opties. 

Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks