FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Winkel tedelijk sluiten

Winkel tedelijk sluiten

Ianblankvoort
Bezoeker
2 0 0

Beste mensen

Ik zou graag mijn winkel tijdelijk willen sluiten voor mijzelf en mijn klanten. Kan dit kosteloos? Zo niet wat kost het per maand.

Met vriendelijke groet

Ian Blankenvoorde

E-commerce Blankenvoorde

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste @Ianblankvoort,

Iris hier van Shopify. Dit kan inderdaad nu kosteloos, echter geef ik je graag ook een alternatief, mocht deze u beter bevallen, ik ken uw omstandigheden niet om tijdelijk te sluiten.

Pauzeer een winkel
Het is mogelijk om een ​​winkel te pauzeren, normaliter kan dit voor $ 14 USD per maand. In reactie op Covid-19 bieden we echter op dit moment voor een beperkte tijd twee aangepaste opties om te pauzeren, waarvan één kosteloos.

Pause and Build-plan:
We hebben ons normale Pause and Build-abonnement tijdelijk gewijzigd van $ 14,00 USD per maand in $ 9,00 USD per maand. Als je de winkel pauzeert, worden de uitcheck optie en kortings-instellingen uitgeschakeld, maar je kan alle functies van je winkel probleemloos blijven bewerken. Ook je klanten kunnen door je winkel blijven bladeren, maar kunnen geen aankopen doen. Om verwarring te voorkomen bij je klanten waarom dit niet kan, raad ik je bij dit plan aan de wachtwoordpagina te plaatsen. Meer informatie over Wachtwoordbeveiliging hier.
App-kosten worden niet onderbroken in dit plan. Overweeg apps te verwijderen uit je huidige lijst met apps om toekomstige kosten te voorkomen, aangezien deze los staan ​​van de Shopify-kosten. Als je meer informatie nodig hebt over hoe je dit moet doen, kun je altijd dit help document raadplegen.

Volledig pauze plan
We hebben het ook mogelijk gemaakt voor onze handelaren om hun winkel 3 maanden gratis te kunnen pauzeren met de beveiliging van gegevensbewaring en de mogelijkheid om de winkel opnieuw te openen. We begrijpen dat deze pandemie voor geen enkel bedrijf ongekend is en denken dat dit velen kan helpen de druk een beetje weg te nemen.
Je kan de winkel tot 3 maanden gratis pauzeren. Er is helemaal geen beheerderstoegang voor dit plan. Zoals hierboven vermeld in het Pause and Build-plan, heb je nog steeds toegang tot je winkel en kun je blijven bewerken en ontwerpen.
Wanneer de drie maanden zijn verstreken en je nog steeds niet klaar bent om uw winkel te heropenen, wordt je automatisch overgeschakeld naar het $ 9 USD / maand Pause and Build-plan. Je ontvangt een e-mail om u op de hoogte te stellen van de reactivering als het einde van de pauze nadert.
Bezoekers van je winkel krijgen een bericht te zien dat de winkel tijdelijk gesloten is. Het is nog steeds mogelijk om de e-mailadressen van je bezoekers te verzamelen en deze te gebruiken voor toekomstige communicatie en om ze te informeren zodra de winkel weer opengaat.
App-kosten worden stopgezet tijdens dit abonnement. Je hoeft geen apps te verwijderen. Eventuele openstaande kosten voor apps die al aan de betalingscyclus zijn begonnen, moeten worden betaald voordat je naar het volledige pauze-abonnement gaat.

Ik hoop dat dit de situatie verduidelijkt en wens je sterkte, want dit is vast geen leuke beslissing om te nemen.

Ik wens je nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.