FROM CACHE - nl_header

Re: winkel

winkel

lindalambert
Bezoeker
1 0 0
Spoiler

hallo 

ik zou graag in mijn asortiment meerdere paginas maken maar op een of andere manier lukt mij dit niet weet er iemand hoe ik dit kan oplossen ben er nu al 2 weken mee bezig en nu sta alles samen 

bedankt 

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Hallo @lindalambert ,

Welkom op onze Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag. Begrijp ik het goed dat je bedoelt dat je verschillende collecties producten op verschillende pagina's wilt weergeven? Omdat momenteel je alleen een collectie hebt waar al je producten op verschijnen? Er zijn twee stappen die je dient te nemen om dit te doen.

1. Collectie aanmaken

Allereerst dien je een collectie aan te maken en hier producten in onder te verdelen. Stel dat je bijvoorbeeld kleding verkoopt, dan kan je een collectie voor Dames, een collectie voor Heren en een collectie voor Kinderen aanmaken. Vervolgens voeg je de bijbehorende producten aan deze collecties toe. Je kan dit doen door middel van Handmatige Collecties of met Automatische Collecties.

2. Voeg collectie toe aan navigatie

Zodra je de collectie hebt aangemaakt wil je deze toevoegen aan de navigatie van je webwinkel zodat klanten de collectie kunnen bekijken. Je kan dit doen door de volgende stappen te volgen.

1. Op je account klik je op Onlinewinkel > Navigatie.
  2. Kies het menu dat je wilt aanpassen, bijvoorbeeld Main Menu.
  3. Klik op de optie Menuoptie toevoegen.
  4. Geeft de menuoptie een naam, bijvoorbeeld ''Heren''.
  5. In de link zoek je naar Collections > (voeg collectie die je wilt toevoegen)
  6. Sla de wijzigingen op.

Als het goed is, dan is deze menuknop nu zichtbaar in het hoofdmenu van uw webshop. Een klant die op deze knop klikt word doorverwezen naar de collectie die je aan deze knop hebt gelinkt. Bekijk ook dit hulpdocument over 'Menuopties in je onlinewinkel toevoegen, verwijderen of bewerken' voor nog meer informatie over dit onderwerp.

Ook deze Youtube tutorial over 'Een vervolgkeuzelijst bewerken en aanmaken' is goed om even te bekijken.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog