FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

word veel gemailt

word veel gemailt

cheverny
Bezoeker
1 0 0

HI ik heb snel een vraagje. Ik zit nu z.n 4 maanden op shopify en ben druk bezig met de eerste sales maken en producten ontwerpen. Alleen krijg ik steeds veel mailtjes van shopify expers binnen die mij willen helpen met mijn eerste sales. En dan vragen ze toegang tot mijn site. Ik heb nergens nog akkoord op gegeven maar krijg er zoveel binnen. is dit te vertrouwen? En stel ik laat iemand toe op mijn site wat kan die persoon dan veder er mee doen?

Alvast bedankt 🙂 

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Cheverny, 

Peter hier, van Shopify Support. Dank u wel voor uw post. Eerst wil ik u natuurlijk even verwelkomen op ons platform! Wat bent u van plan te gaan verkopen? 

Wat betreft Shopify Experts die contact met u opnemen, zou ik mogen vragen of deze experts van Shopify Partners (voorheen Shopify Expert Marketplace) zijn, of van externe websites zoals Fiverr? Ongevraagd solliciteren is niet de bedoeling voor Shopify Partners, maar wij hebben uiteraard geen controle over wat mensen buiten ons platform doen. Mochten dit inderdaad Shopify Partners zijn, dan zou ik graag willen vragen of u even contact op kunt nemen met onze helpdesk (via de Chat of Ticket optie wanneer u op onze helpdeskpagina de knop "Neem contact op met Shopify Support" aanklikt). Dat zouden we namelijk even verder willen onderzoeken. Hiervoor zullen wij wel screenshots van de emails nodig hebben (maar stuur deze aub niet hier op als antwoord op deze thread, omdat deze Community berichten zichtbaar zijn voor iedereen). 

De kans is echter groot dat het hier gaat om freelancers die het web afstruinen op zoek naar nog niet geopende Shopify winkels, en dan op de website een contact adres vinden, of het contactformulier gebruiken. Hier kunnen wij zoals gezegd niet echt iets aan doen, maar het is een goede tip om zorgvuldig te kijken of dit soort contactinformatie op uw website zichtbaar is, en of u dit wilt voordat uw winkel echt geopend is. Een andere tip zou kunnen zijn om sorteer-regels in te stellen bij uw email inbox, en automatisch alle berichten met bijvoorbeeld woorden zoals "fiverr" en/of "Shopify expert" in een eigen mapje te plaatsen zodat ze in ieder geval uit de weg zijn en u ze veel makkelijker in één keer kunt beheren (klik hier voor instructies hoe u dit doet in Outlook). 

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog