account has been closed.

Abulbashar
Visitor
3 0 1

 

Hello support team
My account has been closed
I already sent the products
There are only two solutions
Either you open my account or refund
I will talk to them to return my products

 

I have received this message

 

Dear Account Owner, 
 
We have reviewed your account and determined that it is in violation of Shopify's Acceptable Use Policy (AUP). As a result, we are no longer able to host your store on the Shopify platform and your account has been closed.
 
Shopify’s Terms of Service can be found here and our Acceptable Use Policy can be found here.
 
Thank you, 
 
Shopify Trust & Safety Team
 
Replies 9 (9)

Victor
Shopify Staff
2346 219 509

Hi @Abulbashar,

 

As mentioned in the email you have quoted, it seems your store has been closed as it was deemed to be in violation of our Acceptable Use Policy. I am not able to provide any further information as I cannot authenticate you via the Community and review your account. If you have further questions about next steps, I would recommend responding to the email you received and your response will be sent to our accounts team.

Victor | Social Care @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

larryalbert
Visitor
3 0 0

Does they give payouts and earning for products that are shipped and delivered?

Victor
Shopify Staff
2346 219 509

Hi @larryalbert,

 

This is not something I can confirm for you. If your store has been closed, you should have received an email notifying you of this and what the next steps were for you in terms of your payouts. Please reply to this email if you have further questions, and if you have not received one, you can contact us here.

Victor | Social Care @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

larryalbert
Visitor
3 0 0
I just receive a single email regarding the closure of my account and
without any further information they are not even replying to my text.

larryalbert
Visitor
3 0 0

Same issue for me, does they give you you payouts or not.

 

Alass85
Visitor
1 0 0

The same thing happened to me. Do they give you your payouts?

Anavrinjk
Visitor
1 0 0

Same for me. Did you get your payouts ?

AbhishekBajaj92
Visitor
1 0 0

I got the same email. Any help please...we have been working on the website from last 2 months and have uploaded more than 2000 products

Cebrisul
Visitor
2 0 0

Yesterday I received an e-mail and saw that my page was closed, they are keeping my 1000 USD balance money, hundreds of photos, hundreds of blogs, hundreds of page descriptions, hundreds of gtin numbers, hundreds of recipe numbers, hundreds of customer records, hundreds of tags, tags, SEO work went to waste, I never thought it would happen like this. It didn't come, I wish I had installed Worldpress in the beginning, and they don't have any valid reasons, is there anyone who thinks of filing a lawsuit against them, or is there a lawyer who can deal with these matters? What kind of injustice is this?