Hallo allemaal,
Mijn vriend stuurde me een link zoals deze: shopify.pxf.io/abcexample (gewoon een voorbeeld), waarin stond dat het 25% korting biedt op een Shopify-abonnement. Is dit een promotie voor een Shopify-abonnement? Ik dacht dat kortingscodes er zo uit zouden zien: (ABC123) (gewoon een voorbeeld).
Ik ben benieuwd, biedt Shopify eigenlijk kortingscodes voor abonnementen? Toen ik me aanmeldde voor een Shopify-account, merkte ik geen optie op om een kortingscode toe te passen.
Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft. Bedankt!
Hey this is a German-speaking community, not Dutch:
Or simply go here, however, there haven't been any replies in the Dutch community.
English is fine too...for now...
Das ist ein normaler Reflink, bei dem ein Partner mitverdient. Solange es nicht direkt auf shopify.com endet, wird das mit einem Reflink verbunden oder eine gefälschte Webseite sein.
Hallo zusammen! Wir haben intensiv daran gearbeitet, dein Shopify-Erlebnis auf Deutsc...
By JasonH May 12, 2025Mit dem Lernpfad der Shopify Academy und dem Verified Skills-Badge Expanding Your Sho...
By Shopify Feb 7, 2025Den Verkauf im Großhandel steigern: In der Shopify Academy lernst du, wie das geht, zum...
By Shopify Feb 3, 2025