FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Cadeauverpakking toevoegen

Cadeauverpakking toevoegen

MOODbabyspa
Bezoeker
2 0 0

Hi,

Ik wil graag een cadeauverpakking instellen nu kwam ik deze eerder gestelde vraag tegen van iemand: 

Een optie voor een cadeauverpakking toevoegen aan je winkelwagenpagina

Het lukt mij helaas echter niet ik heb een product toegevoegd met als titel cadeauverpakking. Ik heb in de code een

fragment aangemaakt met cadeauverpakking. Ik heb de code geplakt. Maar met de allerlaatste stap kom ik niet verder. Er staat:

Voeg je fragment toe aan je winkelwagentemplate

Je kunt het fragment met cadeauverpakking in je winkelwagentemplate opnemen:

1. Klik in het menu Secties op cart-template.liquid. Als je thema geen cart-template.liquid bevat, klik dan op cart.liquid in het menu Templates.

2. Zoek de sluitende tag </form> in je code. Plak de volgende code op een nieuwe regel boven de sluitende tag </form>:

{% render 'gift-wrapping' %}

zie ik niet helaasMaar beide cart-template.liquid & cart-template.liquid zie ik niet helaas.

Kunnen jullie aub helpen?

Liefs Lieke

0 ANTWOORDEN 0