Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hi!
Anyone know how to change the arrow in thebutton of the review section from black colour to the colour white #FFFFFF in theme css?
On all pages: home, product & collection.
Thanks in advance for the effort.
yo,
kan zijn dat ik blind ben maar weet niet welke arrow je bedoelt. CSS elementen kan je beste aanpassen in basecss file
ps je button text in checkout is niet wit
Yes, dit zag ik ookal hoe kan ik dit aanpassen?
heb je een screenshot van je theme editor en dan checkout opties verschilt per thema waar het staat kan ook met custom css moet je ff de class van die button zoeken en dan in de custom css gedeelte die class aanspreken met een punt bijvoorbeeld .button { kleur hier}
Yo Sander, check de screenshot --->
dit zou ook met custom css kunnen op zelfde manier als de checkout. Je kan met f12 inspecteren en de class zoeken waar het staat kan je het aanpassen. Als je discord hebt voeg me ff toe dan fix ik het voor je is echt maar paar min werk mijn discord: wietwolkje
Ik voeg je toe
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024