Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hello everyone,
I've been working with shopify for a few days now and I've 3 pages and when I change the first one, the all change. How do i stop this from happening?
Thank you very much for your help in advance.
Hoi @Jinx24
Vriendelijk bedankt voor je vraag in onze community. Aangezien je je bevindt in de Nederlandse community zal ik je antwoord in het Nederlands schrijven.
Het klinkt alsof je je standaard template hebt gewijzigd voor een specifieke pagina en deze wordt nu overal op toegepast. In dit geval zal je per pagina een eigen template moeten aanmaken en deze moeten toewijzen. Dit wordt uitgelegd in deze community blogpost.
Het werken met Templates geeft ondernemers de mogelijkheid om bepaalde secties en blokken te koppelen met specifieke pagina's zonder dat deze op andere pagina's worden weergegeven. Vervolgens kunt u deze Template aan de betrokken pagina's toewijzen zodat niet dezelfde informatie wordt weergegeven op de verschillende pagina's. Ik kan je adviseren om bovengenoemde blog even door te nemen. Je kan ook dit hulpartikel doorlezen wat gaat over templates.
Mocht je nou aanvullende vragen hebben, voel je altijd vrij om even contact met onze support op te nemen. We zijn beschikbaar via chat 24/7.
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024