FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Disable atc button when variant quantity == 0

Disable atc button when variant quantity == 0

Victor98
Bezoeker
1 0 0

Ik wil mijn atc button disablen wanneer de quantity 0 is van de geselecteerde variant. 

Ik heb nu de volgende code: 

{% if variant.available %}

<li class="submit">
    <button id="BuyButton" type="submit">{{ 'products.product.order' | t }}</button>
  </li>
    {% else %}
    <li class="submit is-disabled">
      <button class="is-disabled" type="button">{{ 'products.product.sold_out' | t }}</button>
    </li>
    {% endif %}

Enige probleem hiermee is dat er hierdoor steeds nieuwe knoppen worden aangemaakt. Zie afbeelding hieronder. Waar ik voor wil zorgen is dat de knop verandert wanneer de geselecteerde variant uitverkocht is (quantity =0 ). Dus 1 knop, ipv dat er een knop wordt gemaakt per variant.

Schermafbeelding 2020-09-28 om 10.16.00.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Victor98,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je vraag!

Mag ik vragen welk thema je gebruikt? Wij zijn niet getraind in codering, maar als je gebruik maakt van een thema dat is ontwikkeld door Shopify, zou het best kunnen dat dit een aanpassing is de we namens jou kunnen maken. 

Als je een Shopify thema gebruikt

In dit geval zullen we dit graag voor je onderzoeken. Als je je myshopify.com-URL voor mij kunt bevestigen, ga ik hier graag mee aan de slag. Als alternatief kun je Direct contact opnemen met onze ondersteuning via e-mail.

Als je een extern thema gebruikt

Als je gebruik maakt door een thema dat is ontwikkeld door een derde partij, dan valt dat buiten onze ondersteuning, omdat wij niet bekend zijn met de code. Voor aanpassingen aan een extern thema, kun je het beste terecht bij het Shopify Experts platform. Hier kun je aanvragen maken of een Expert naar jouw keuze inhuren om te helpen met allerlei taken. Ik denk dat dit wel iets is waarvoor ze een oplossing zouden kunnen ontwikkelen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog