FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

dns

dns

quickbuy
Bezoeker
1 0 0

ik heb alle instructies gevolgd op meta business en probeer nu de dns toe te voegen maar krijg die  mogelijkheid niet wat kan ik het beste doen is er andere mogelijkheid dat ik de dsn toevoeg?

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @quickbuy

Hartelijk dank voor je vraag. Als je de optie om je DNS-instellingen te bewerken niet in je account ziet, dan komt dit hoogstwaarschijnlijk doordat je een domein gebruikt die door een externe domein-provider wordt gehost. Dit, of je gebruikt momenteel het .myshopify.com URL als domein voor je webwinkel, en is het verwacht dat je inderdaad niet de DNS-instellingen van dit domein kunt bewerken. 

Als je wel een domein hebt die je via Shopify hebt aangeschaft, dan zul je de stappen in het 'De DNS-instellingen voor je door Shopify beheerde domein bewerken' hulpdocument moeten kunnen volgen om je DNS-instellingen te bewerken. 

Als je een domein gebruikt die door een externe domein-provider wordt gehost, dan zul je even moeten inloggen bij je externe domein-provider en zul je hier je DNS-instellingen moeten bewerken. Het klopt dus dat je dit niet vanuit je Shopify-account kunt doen. 

Mocht je verdere vragen hebben over het bewerken van de DNS-instellingen van een door Shopify beheerde domein dan kun je ook altijd contact met onze ondersteuningsteam opnemen en dan onderzoeken we dit graag voor je verder. Als je vraag specifiek gaat over de functies aan de kant van Meta of het 'Facebook & Instagram' verkoopkanaal, dan kun je het beste contact opnemen met het ondersteuningsteam van Meta zelf. 

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog