FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Domein

Domein

Milad1
Bezoeker
1 0 0

Hi Shopify Community,

I would like to request assistance with having my domain FrostyBreezes.com removed. I have already closed my store and don’t know how to delete the domain now. I no longer want the domain and need help to ensure I am not charged further.

Can someone please assist me with this?

Thank you!

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Milad1,

Dank voor je bijdrage. Omdat dit de Nederlandstalige Community is zal ik je vraag in het Nederlands beantwoorden. Als je het domein frostybreezes.com hebt gekocht via je Shopify account en vervolgens je Shopify account hebt gesloten dan zal je domein ook automatisch niet meer vernieuwd worden. Je account word namelijk gezien als offline en in dit geval zal het domein ook niet vernieuwd worden.

De enige uitzonderingen hierop zijn domeinen die eindigen op .de en .at. Mocht je het domein wel willen vernieuwen zodra deze bijna afloopt neem dan contact op met ons Ondersteuningsteam die je hier verder bij kunnen assisteren. Check deze link om contact op te nemen met Ondersteuning.

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog