FROM CACHE - nl_header
Opgelost

dpi kwaliteit prints

tobyevans
Bezoeker
1 0 0

I keep getting average print quality with around 90-100 DPI are these shirts like still good or should I be printing at 130 plus DPI? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @tobyevans,

 

Maxime hier van Shopify! Ik beantwoord je in het Nederlands, maar als je liever hulp in het Engels krijgt kun je Hier klikken voor de English-language Shopify Community. 🙂

 

Op zich is dit een kwestie van voorkeur. Zelf vind ik kwaliteit het belangrijkst (en dit kan ook helpen met het aantal terugkerende klanten), maar misschien wil je liever de meest voordelige producten aanbieden. Om je te helpen met het maken van een keuze, heb ik hier enkele (Engelstalige) artikelen met advies van Printful:

 

 

Ik zou ook aanraden om de tips aan het einde van Dit Shopify Blog artikel over het starten van een Print-on-Demand bedrijf door te nemen, en een paar voorbeeldproducten te kopen. Zo kun je de verschillende kwaliteit producten zelf testen, om te zien welke het beste is voor jouw bedrijf.

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @tobyevans,

 

Maxime hier van Shopify! Ik beantwoord je in het Nederlands, maar als je liever hulp in het Engels krijgt kun je Hier klikken voor de English-language Shopify Community. 🙂

 

Op zich is dit een kwestie van voorkeur. Zelf vind ik kwaliteit het belangrijkst (en dit kan ook helpen met het aantal terugkerende klanten), maar misschien wil je liever de meest voordelige producten aanbieden. Om je te helpen met het maken van een keuze, heb ik hier enkele (Engelstalige) artikelen met advies van Printful:

 

 

Ik zou ook aanraden om de tips aan het einde van Dit Shopify Blog artikel over het starten van een Print-on-Demand bedrijf door te nemen, en een paar voorbeeldproducten te kopen. Zo kun je de verschillende kwaliteit producten zelf testen, om te zien welke het beste is voor jouw bedrijf.

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog