FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Dubbele verzendkosten voorkomen

Opgelost

Dubbele verzendkosten voorkomen

Ramond
Toerist
5 0 0

Met mijn winkel verkoop ik vanuit twee locaties. Namelijk vanaf mijn eigen adres (mijn eigen producten) en vanaf een extern adres, namelijk van een NL dropship leverancier. 

Indien een klant nu twee producten besteld en één komt vanaf mijn locatie en de andere van de externe locatie. Dan krijgt de klant twee maal verzendkosten in het afreken proces. Hoe kan ik dit voorkomen? Dit zorgt nu voor veel afgebroken bestellingen.  Dat ik vanuit twee locaties verstuur is namelijk mijn probleem en dat wil ik niet doorrekenen aan de klant.  

Kan ik dit anders instellen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Ramond!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Omdat je producten van twee verschillende locaties worden verzonden detecteert ons systeem automatisch dat er dubbele verzend-kosten in aanmerking zullen moeten komen. In jouw geval is dit uiteraard niet ideaal.

Je zou dit eventueel kunnen vermijden met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden die hier een mogelijke solutie voor kunnen bieden:

Ik raad je aan om een kijkje te nemen op onze Shopify App Store om te zien of er eventueel nog enkele andere apps zijn die nog beter bij je bedrijfsdoelen zullen passen. 🙂 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Ramond!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Omdat je producten van twee verschillende locaties worden verzonden detecteert ons systeem automatisch dat er dubbele verzend-kosten in aanmerking zullen moeten komen. In jouw geval is dit uiteraard niet ideaal.

Je zou dit eventueel kunnen vermijden met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden die hier een mogelijke solutie voor kunnen bieden:

Ik raad je aan om een kijkje te nemen op onze Shopify App Store om te zien of er eventueel nog enkele andere apps zijn die nog beter bij je bedrijfsdoelen zullen passen. 🙂 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Jewellerybylisa
Bezoeker
2 0 0

Is het al opgelost, want ik heb er namelijk ook last van en ik krijg het niet opgelost