Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hi Allemaal,
Ik ondervind problemen met het ontwerpen van mijn standaard Shopify pagina's.
Het lukt mij niet om een foto banner toe te voegen die geheel over de breedte van de pagina komt (zie foto's onderstaand).
Ook al maak ik de foto groter, hij blijft in een bepaald kader.
Weet iemand hoe je dit oplost?
Dank!
Thom
Hoi @TP-Siers,
Maxime hier bij Shopify.
Het is inderdaad niet mogelijk om afbeeldingen de volledige breedte van de pagina te maken, tenzij je bekend met met HTML en een manier weet om HTML-codering te gebruiken om dit voor elkaar te krijgen. Dit is niet iets waarbij we kunnen helpen, maar ik heb wel een alternatieve oplossing.
Om je mogelijkheden bij het ontwerpen van pagina's te verbreden, zou ik aanraden om een kijkje te nemen op de Shopify Appwinkel. Er zijn enkele gratis apps waarmee ik verwacht dat je foto's de volledige breedte van de pagina kan maken, zoals LayoutHub en Pagefly. Er zijn ook enkele betaalde opties, zoals Shogun en GemPages, die je kunt uitproberen via de gratis proefperiode. Let hierbij wel op dat deze apps zijn geschreven door een externe ontwikkelaar, en dus hun eigen ondersteuning hebben die je kunt bereiken via de app pagina. Als je een betaalde app installeert en deze niet voldoet aan je verwachtingen, kun je de app verwijderen voor het eind van de proefperiode om enige kosten te voorkomen.
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024