FROM CACHE - nl_header

Gepersonaliseerd product toevoegen shopify

Gepersonaliseerd product toevoegen shopify

LookFavorite
Bezoeker
1 0 0

Hii, 

Sinds kort verkoop ik carnavals oorbellen, deze heb ik in een aantal varianten als standaard product online staan in mijn webshop. Maar sinds een paar dagen krijg ik meer dan 50 aanvragen naar een gepersonaliseerde kleuren combinaties, om dit allemaal handmatig te doen is teveel en hierom zou ik dan ook graag een generiek product toevoegen wat in een aantal stappen gepersonaliseerd kan worden. 

Maar nu is de vraag, hoe doe ik dit? 

De ideale situatie is 2 generieken producten, eentje met 2 hartjes en eentje met 3 hartjes. Als klanten hun keuze aan hebben geklikt om ze vervolgens te personaliseren, de eerste stap om goud of zilver te kiezen en de tweede stap om aan de hand van het kleuren pallet aan te geven welke kleuren de hartjes van boven naar beneden moeten krijgen. 

Daarbij is het noodzaak dat de voorraad van de kralen wordt bijgehouden, zodat ik geen nee hoef te verkopen aan klanten....

wie o wie weet hoe ik dit het beste kan doen? 

Hieronder een foto van hoe het nu in mijn webshop staat en daarnaast de "generieke" foto met de foto van het kleuren pallet. Ontwerp zonder titel (1).pngOntwerp zonder titel (2).pngOntwerp zonder titel.png

0 ANTWOORDEN 0