FROM CACHE - nl_header

Hoe logo toevoegen aan de header?

JeanGene
Bezoeker
2 0 0

Wie weet hoe/waar ik een klein logo kan toevoegen aan de header (keurmerk logo)?

Uiteraard op een manier die ook responsive werkt op mobile.

Ik heb het logo al aan Assets toegevoegd.

Ik ben trouwens geen HTML-er, maar kom een heel eind met een voorgekauwde code 😉

Dank.

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @JeanGene!

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je graag een logo wilt toevoegen aan de header van je webwinkel. Dit zou zeker mogelijk moeten zijn. Ten eerste zijn er een aantal thema's waar deze functie al geïntegreerd is. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify Theme Store en heb de volgende thema's gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Gratis thema's

Betaalde thema's

Verder zou je dit ook kunnen toevoegen aan je huidige thema met het bewerken van je codering. Als je een thema gebruikt die is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars dan stel ik voor dat je even direct contact met de thema-ontwikkelaar(s) van je thema om te kijken of zij je hierbij kunnen ondersteunen. Anders kan je ook even naar ons Shopify Experts website kijken om te zien of je hier een expert voor kan inhuren.

Ten slotte heb ook een Engelstalige community post gevonden met een vergelijkbare vraag, waarin de community deze heeft kunnen beantwoorden. Je kan hier klikken om deze post te bekijken. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

JeanGene
Bezoeker
2 0 0
Haha tikkie laat, we gaan volgende week live 😉






Jay
Shopify Staff
205 105 21
Spoiler
Hey @JeanGene!

Super om te horen dat je al live gaat. Ik hoop dat het lanceren van je webwinkel goed is verlopen! 

Als je nog vragen of tips nodig hebt, vergeet niet dat je altijd contact op kan nemen met de Shopify Ondersteuningsteam

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog