FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Is het mogelijk

Opgelost

Is het mogelijk

Kenzobreda
Bezoeker
1 0 0

Is het mogelijk om mijn Winkel deactiverentis om dat ik nog aant wachten ben op mijn pc en kan nog een maand of 2duren mvg 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Kenzobreda!

Ik begrijp dat je tijdelijk je account wilt deactiveren totdat je klaar bent om verder aan je webwinkel te werken. Dit is zeker mogelijk! Opslaggegevens worden standaard voor 2 jaar vastgehouden, dus je kunt binnen deze tijd zonder gegevens te verliezen je account heractiveren. 

Je kunt de stappen in het 'Je winkel pauzeren of deactiveren' hulpdocument volgen om je account volledig te sluiten. Je kunt hier ook zien staan dat de informatie van je winkel voor twee jaar wordt bewaard. Zodra je je account opnieuw wilt activeren kun je opnieuw inloggen op de Shopify website, waarna je een abonnement zal moeten koppelen aan je account om zo verder te kunnen werken aan je webwinkel.

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Kenzobreda!

Ik begrijp dat je tijdelijk je account wilt deactiveren totdat je klaar bent om verder aan je webwinkel te werken. Dit is zeker mogelijk! Opslaggegevens worden standaard voor 2 jaar vastgehouden, dus je kunt binnen deze tijd zonder gegevens te verliezen je account heractiveren. 

Je kunt de stappen in het 'Je winkel pauzeren of deactiveren' hulpdocument volgen om je account volledig te sluiten. Je kunt hier ook zien staan dat de informatie van je winkel voor twee jaar wordt bewaard. Zodra je je account opnieuw wilt activeren kun je opnieuw inloggen op de Shopify website, waarna je een abonnement zal moeten koppelen aan je account om zo verder te kunnen werken aan je webwinkel.

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog