Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hi! Ik heb ondertussen denk ik al 10x fotos in verschillende afmetingen uitgeknipt maar telkens blijf ik dezelfde problemen hebben dat in de collecties, uitgelicht etc in grijze balken erboven en eronder heb. Is er iemand die mij hiermee kan helpen wat ik verkeerd doe? Thanks!
Beste @sammyjokonig,
Iris hier van Shopify. Dat is een goeie vraag 🙂
Het is een beetje lastig te zien welk thema je gebruikt uit je meegestuurde afbeelding, maar in de meeste themas is er een optie om uw productachtergrond op transparant binnen je thema-customiser te zetten. Je kunt dit als volgt doen:
Beheer> online winkel> thema> Thema aanpassen
Nu is dit enkel mijn advies, raadpleeg misschien ook deze praktische tips voor diavoorstellingen en afbeeldingen op volledige breedte, hier staan handige tips in om afbeeldingen aan te passen. Er zijn ook themas die ongeacht de aanpassing een grijze achtergrond kleur zullen blijven tonen, dus mijn tip van hierboven kan hier de oplossing zijn.
Ik kan dit ook aan onze thema design team vragen, als je liever zelf geen aanpassingen maakt aan je thema codering. Ieder betaald Shopify-abonnement komt namelijk met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema. Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar ik denk dat in dit geval onze thema-ondersteuning waarschijnlijk zou kunnen helpen.
Als je hiervan gebruik wilt maken, zou je zo vriendelijk willen zijn om de link waar dit aangepast moet worden met ons te delen? Als je dit liever niet doet op deze forum dan kan je ook een email naar onze support sturen. Dan kan ik hierna ons team vragen de aanpassingen te maken. Zie ook het help document: Waar vind je ondersteuning voor je thema als je niet een gratis Shopify thema gebruikt.
Ik hoop dat dit je helpt!
Met vriendelijke groet,
Iris E.
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024