FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Kan je zelf de volgorde bepalen productfoto's op Shopify? Zo ja, hoe?

Kan je zelf de volgorde bepalen productfoto's op Shopify? Zo ja, hoe?

LuminousNL
Bezoeker
1 0 0

Ik kan helaas het antwoord nergens vinden. Hopelijk kan iemand me helpen. Alvast bedankt! 🙂

3 ANTWOORDEN 3

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @LuminousNL welkom op de Shopify community! Ik begrijp dat je graag wilt weten of je de volgorde van je productfoto's kunt bepalen, klopt dat? 

Dit is zeker mogelijk! Je kan binnen je product informatie makkelijk de volgorde van je foto's wijzigen door deze te slepen. Neem vooral een kijkje naar onderstaande GIF waarin ik laat zien hoe je dit kan doen. 

Zoals je kan zien kan je heel makkelijk je productfoto's van positie wijzigen. 

Hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag. 🙂 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

jd23524
Bezoeker
1 0 0

en als je op de product pagina bent komt er een totaal andere foto? hoe kun je dit aanpassen?

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Jd, 

Peter hier van Shopify Support. Zonder meer specifieke informatie is het onmogelijk om aan te geven wat er daadwerkelijk gebeurd. Meestal is de eerste foto in de volgorde, de primaire foto, maar in sommige gevallen kunnen de foto's van varianten getoond worden in plaats daarvan. Zonder inzicht in uw winkelbeheer is het niet echt aan te geven wat er precies zou moeten gebeuren, of er iets mis gaat, of dat er gewoon iets anders moet worden ingesteld. 

Ik zou daarom even adviseren om een ticket aan te maken via onze helpcenter (scroll naar beneden naar de knop "Neem contact op met Shopify Support"). Hier kunt u chatten of een emailticket aanmaken, en mijn collega's zullen dat een kijkje kunnen nemen in uw winkel en verder helpen! 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog