Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hallo, ik zou graag dat groen/blauw lijntje willen verwijderen, maar ik weet niet waar dat staat bij code bewerken.
Heb al gezocht, maar vond het niet meteen.
Theme is Brooklyn
Alvast bedankt 🙂
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @STERHEMEL,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Is dit intussen al opgelost? We zullen dit anders graag voor je onderzoeken om te zien of dit iets is waarbij we kunnen helpen. Ieder account komt namelijk met 60 minuten gratis designtijd, voor Shopify thema's.
Omdat ik de komende tijd even vrij ben, is de beste manier om hier gebruik van te nemen, door Direct contact op te nemen met onze ondersteuning. Als je ze zo veel mogelijk informatie geeft over je thema en wat je wilt veranderen, zullen ze hiermee verder helpen. Niet alle aanpassingen zijn mogelijk, maar ik verwacht dat ze hier wel bij zullen kunnen assisteren.
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @STERHEMEL,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Is dit intussen al opgelost? We zullen dit anders graag voor je onderzoeken om te zien of dit iets is waarbij we kunnen helpen. Ieder account komt namelijk met 60 minuten gratis designtijd, voor Shopify thema's.
Omdat ik de komende tijd even vrij ben, is de beste manier om hier gebruik van te nemen, door Direct contact op te nemen met onze ondersteuning. Als je ze zo veel mogelijk informatie geeft over je thema en wat je wilt veranderen, zullen ze hiermee verder helpen. Niet alle aanpassingen zijn mogelijk, maar ik verwacht dat ze hier wel bij zullen kunnen assisteren.
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024