FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Optie collections niet beschikbaar

Opgelost

Optie collections niet beschikbaar

c3ss97
Toerist
4 1 0

Goedenavond,

Nadat mijn periode van free-plan is opgezegd ben ik zojuist overgestapt naar betaalde versie. Ik zie nu alleen dat bijvoorbeeld de optie 'collections' niet meer beschikbaar is en overige opties zoals coderen van de thema is nu ook niet beschikbaar. Kan er een synchronisatiefout zijn opgetreden, omdat ik een abonnement heb aangeschaft? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
c3ss97
Toerist
4 1 0

Geslaagd.

Contact met support uiteindelijk gehad en het bleek dat ik geen betaalde abonnement had aangeschaft. Probleem is dus opgelost. bedankt voor je reactie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

c3ss97
Toerist
4 1 0

Contact opnemen met support kan ook niet op dit moment. ik ontvang de melding "Ga naar de pagina met Shopify-accountinstellingen om door te gaan. Zorg ervoor dat er in de sectie Details een naam en e-mailadres aan je account is gekoppeld."  Terwijl mijn naam en e-mailadres al is gekoppeld

sandergoth
Toerist
10 0 1

is het een betaald thema?

c3ss97
Toerist
4 1 0

Geslaagd.

Contact met support uiteindelijk gehad en het bleek dat ik geen betaalde abonnement had aangeschaft. Probleem is dus opgelost. bedankt voor je reactie