Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Goedenavond,
Nadat mijn periode van free-plan is opgezegd ben ik zojuist overgestapt naar betaalde versie. Ik zie nu alleen dat bijvoorbeeld de optie 'collections' niet meer beschikbaar is en overige opties zoals coderen van de thema is nu ook niet beschikbaar. Kan er een synchronisatiefout zijn opgetreden, omdat ik een abonnement heb aangeschaft?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Contact met support uiteindelijk gehad en het bleek dat ik geen betaalde abonnement had aangeschaft. Probleem is dus opgelost. bedankt voor je reactie
Contact opnemen met support kan ook niet op dit moment. ik ontvang de melding "Ga naar de pagina met Shopify-accountinstellingen om door te gaan. Zorg ervoor dat er in de sectie Details een naam en e-mailadres aan je account is gekoppeld." Terwijl mijn naam en e-mailadres al is gekoppeld
is het een betaald thema?
Geslaagd.
Contact met support uiteindelijk gehad en het bleek dat ik geen betaalde abonnement had aangeschaft. Probleem is dus opgelost. bedankt voor je reactie
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024