FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Our Garantee section toevoegen - Dawn theme

Our Garantee section toevoegen - Dawn theme

MBowie
Bezoeker
1 0 0

Hi, 

Hoe kan ik de sectie 'Our Garantee' toevoegen aan een dawn theme?

Groetjes!

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Hey @MBowie!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp! Ik begrijp dat je graag een 'Our Guarantee' sectie wilt toevoegen aan je huidige thema (het 'Dawn' thema). Er zijn een paar verschillende manieren waarop je dit kunt doen:

1. Creëer een pagina en voeg deze aan je menu toe.
  2. Creëer een blok in je thema-editor zoals bijvoorbeeld het Tekst met opmaak blok en maak hier een 'Our Guarantee' sectie van:
    27-44-43918-61469
  3. Maak van je Algemene voorwaarden beleid een 'Our Guarantee' beleid, en voeg deze aan je menu toe. (Als je deze optie kiest dan stel ik wel voor dat je wat overige algemene voorwaarden aan deze pagina toevoegt. Het is namelijk belangrijk om deze voorwaarden te hebben staan in je webwinkel).

Je kunt ten slotte meer over je huidige thema lezen in het 'Dawn' hulpartikel.

Als je verder nog aanvullende vragen of opmerkingen hebt; neem deze op binnen dit onderwerp zodat onze Shopify Partners en ondernemers eventueel meer tips met je kunnen delen. 🙂 

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog