FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Probleem met lay out van bepaalde producten

Probleem met lay out van bepaalde producten

Roel_DHZ
Toerist
3 0 0

Ik heb bij 6 producten van een bepaald merk een enorm rare lay out opbouw. de omlijning van mijn tekst staat volledig fout waardoor dit vrij raar en onbetrouwbaar overkomt. Bij 50 andere producten heb ik dit probleem niet en ik heb deze pagina's hetzelfde ingesteld als al mijn andere pagina's. Je kan dit zien in onderstaande screenshot:

Roel_DHZ_0-1717614666500.png

Wie heeft dit ook al gehad of hoe kan ik dit oplossen?

4 ANTWOORDEN 4

Leanderdc
Toerist
6 1 2

Zou je de link van je webshop er bij kunnen zetten? Dan kunnen we kijken!

Roel_DHZ
Toerist
3 0 0

Beste,

Hierbij de link van een van deze producten: https://doe-het-zelf-zaak.be/products/soudal-290-ml-fix-all-high-tack-clear

als je gaat kijken naar andere producten heb ik dit probleem niet enkel bij dit bepaald merk of categorie.

Leanderdc
Toerist
6 1 2

Het lijkt er op dat het verwerkt zit in je description HTML.

Zou je eens in je backend naar een product willen gaan en bij de beschrijving op de volgende knop willen klikken:

Scherm­afbeelding 2024-06-11 om 15.38.36.png

Vervolgens zie je HTML code zoals hier:

Scherm­afbeelding 2024-06-11 om 15.39.20.png

Kan je deze hier even plakken?

Roel_DHZ
Toerist
3 0 0

Bedankt voor de hulp, hierbij de code:

<div class="field field--name-field-product-short-description field--type-string-long field--label-hidden field__item"><strong>Hybride lijmkit</strong></div>
<div class="clearfix text-formatted field field--name-field-product-long-description field--type-text-long field--label-hidden field__item">
<p>Ultrasterke elastische verlijmingskit met zeer hoge initiële kleefkracht op basis van SMX® Polymer Technology. Voor uiterst sterke verlijmingen op alle materialen. Ook op vochtige, niet poreuze ondergronden.</p>
<p class="MsoNormal"><strong><span style="mso-ansi-language: EN-GB;" lang="EN-GB">✔️ Snelle levering in gans België</span></strong></p>
<p class="MsoNormal"><strong><span style="mso-ansi-language: NL;" lang="NL">✔️ Gratis verzending vanaf 50 euro</span></strong></p>
<p class="MsoNormal"><strong><span style="mso-ansi-language: NL;" lang="NL">✔️ Eerlijke prijzen</span></strong></p>
</div>