Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Ik heb bij 6 producten van een bepaald merk een enorm rare lay out opbouw. de omlijning van mijn tekst staat volledig fout waardoor dit vrij raar en onbetrouwbaar overkomt. Bij 50 andere producten heb ik dit probleem niet en ik heb deze pagina's hetzelfde ingesteld als al mijn andere pagina's. Je kan dit zien in onderstaande screenshot:
Wie heeft dit ook al gehad of hoe kan ik dit oplossen?
Zou je de link van je webshop er bij kunnen zetten? Dan kunnen we kijken!
Beste,
Hierbij de link van een van deze producten: https://doe-het-zelf-zaak.be/products/soudal-290-ml-fix-all-high-tack-clear
als je gaat kijken naar andere producten heb ik dit probleem niet enkel bij dit bepaald merk of categorie.
Het lijkt er op dat het verwerkt zit in je description HTML.
Zou je eens in je backend naar een product willen gaan en bij de beschrijving op de volgende knop willen klikken:
Vervolgens zie je HTML code zoals hier:
Kan je deze hier even plakken?
Bedankt voor de hulp, hierbij de code:
<div class="field field--name-field-product-short-description field--type-string-long field--label-hidden field__item"><strong>Hybride lijmkit</strong></div>
<div class="clearfix text-formatted field field--name-field-product-long-description field--type-text-long field--label-hidden field__item">
<p>Ultrasterke elastische verlijmingskit met zeer hoge initiële kleefkracht op basis van SMX® Polymer Technology. Voor uiterst sterke verlijmingen op alle materialen. Ook op vochtige, niet poreuze ondergronden.</p>
<p class="MsoNormal"><strong><span style="mso-ansi-language: EN-GB;" lang="EN-GB">✔️ Snelle levering in gans België</span></strong></p>
<p class="MsoNormal"><strong><span style="mso-ansi-language: NL;" lang="NL">✔️ Gratis verzending vanaf 50 euro</span></strong></p>
<p class="MsoNormal"><strong><span style="mso-ansi-language: NL;" lang="NL">✔️ Eerlijke prijzen</span></strong></p>
</div>
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024