FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Product beschrijving naar volledige breedte

Product beschrijving naar volledige breedte

Tashina
Toerist
5 0 1

Ik probeer al tijden uit te vogelen hoe ik mijn product pagina qua grootte op Groot kan laten maar de beschrijving onder de foto's naar Volledige breedte kan zetten. Ik vind het ontzettend lelijk dat zo'n groot stuk tekst naar rechts gepushed wordt en er een groot wit vlak niet gebruikt wordt. Volledige breedte maakt de opzet aan de bovenkant helaas weer lelijk en gaat soms zelfs helemaal verkeerd waarbij knoppen bijna overal elkaar heen komen te staan.

Op deze pagina is bijvoorbeeld goed te zien hoe de beschrijving helemaal naar rechts staat terwijl het veel mooier zou zijn als dit in de volledige breedte zou staan: https://bytashina.nl/collections/boekenleggers/products/boekenlegger-moon-and-the-stars

Ik heb al geprobeerd uit te vogelen hoe ik dit in de code kan aanpassen maar ik heb hier niet genoeg kennis voor. Weet iemand toevallig of hier een simpele oplossing voor is?

2 ANTWOORDEN 2

Tashina
Toerist
5 0 1

Ik heb de oplossing gevonden via Youtube!

Mathijssen
Bezoeker
3 0 0

Wil je hier de link van youtube  dan delen 🙂