FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Productfoto's

Productfoto's

ShakeSpeareFit
Bezoeker
1 0 0

Mijn productfoto's op de productpagina worden voor mijn gevoel veel te groot weergegeven.
De demo (ik gebruik het thema Narrative) laat wel zien dat het de bedoeling is.
Mijn vraag is of er een of andere manier is om die foto's wat kleiner te krijgen, dat zou heel erg veel moeite schelen!

1 ANTWOORD 1

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @ShakeSpeareFit 

Vincent hier van Shopify!

De verschillende thema's zijn ontworpen met verschillende doelen voor ogen, en bij het thema "Narrative" was het doel om een thema voor één of een klein aantal producten te maken, met een grote focus op het product zelf en de "visual storytelling"; vandaar dat de foto's in dit thema erg groot zijn.

24-10-dczai-9p4fs

24-09-mdhhr-3marw

Het moet op zich mogelijk zijn om door codeaanpassingen de grootte van de foto's aan te passen, maar het is misschien beter om een ander thema te kiezen, wat beter past bij wat je voor ogen hebt. Je kunt door hier te klikken alle beschikbare thema's bekijken, en je kunt de thema's filteren op functionaliteit en doel, bijvoorbeeld een thema voor veel producten met een wijde layout:

24-35-u09sv-feev1

Als je toch liever het huidige thema behoudt, of een ander thema gebouwd door Shopify kiest maar ook daar aanpassingen wilt laten maken, kun je als je een betaald abonnement hebt, kleine aanpassingen laten maken door ons design-team. Bij een betaald abonnement en een thema gebouwd door Shopify, heb je recht op 60 minuten gratis design-tijd, die onder andere hiervoor gebruikt kan worden. Als je ons design-team graag aanpassingen wilt laten maken, kun je daarover een e-mail sturen naar ons support-team via deze pagina.

Als je geen gratis thema gebouwd door Shopify gebruikt, kent ons design-team de code van het thema niet, en in dat geval kunnen ze niet helpen met het maken van codeaanpassingen. In dat geval kun je wel contact opnemen met externe Shopify Experts, om met hen te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor je thema.

Ik hoop dat hier een goede oplossing voor je tussen zit!

Met vriendelijke groet, Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution