Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hallo beste lezer,
In Shopify is het mogelijk om een 'new' tag toe te voegen voor een aantal dagen. In het begin werkte dit naar behoren, maar recentelijk past hij de 'new' tag ook toe bij producten die al langer dan de aangegeven tijd online staat. Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Alvast bedankt voor reactie!
Groet, Jasper
Heeft hier echt niemand een antwoord op? 🙂
Hallo @Jasper21,
Hartelijk dank voor je vraag en de screenshot! De functie die in de screenshot te zien is, heb ikzelf nog niet eerder gezien in onze Shopify thema's. Kan je met ons delen van welk thema je gebruik maakt en wie de thema ontwikkelaar is van dit thema? Of is deze functie wellicht toegevoegd met behulp van een app?
Als je gebruik maakt van een ander thema dan een Shopify thema dan wil ik je aanraden contact op te nemen met de thema-ontwikkkelaar van dit thema. Check ons helpdocument over Thema ondersteuning voor nog meer informatie hierover. Mocht de functie zijn toegevoegd met behulp van een app dan kan je het beste contact opnemen met de app-ontwikkelaar. Check ons helpdocument over Hulp krijgen voor apps voor nog meer informatie.
Laat het gerust aan ons weten als je hier nog verder vragen over hebt! Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hoi Arno,
Bedankt voor je reactie!
Het thema heet Venue en is van https://www.safeasmilk.co/. Ik zal contact met ze opnemen!
Groet,
Jasper
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024