FROM CACHE - nl_header

Regard: "image with text""

Marnic
Nieuw lid
5 0 0

Dear miss/sir,

as you can see i added an image but i still can't see anything. Can someone please help me with this. (I'm on the booster theme)

 

Kind regards,

 

Marnic

Screenshot_47.pngScreenshot_46.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Marnic,

Maxime hier van Shopify. Ik beantwoord je in het Nederlands, maar als je liever in het Engels wordt geholpen, heb ik hier ook de English-language Shopify Community.

Het thema dat je gebruikt, Booster, is ontwikkeld door een derde partij en wordt niet ondersteund door Shopify. Hoewel mijn reikwijdte van ondersteuning daardoor iets beperkt is, kunnen we hopelijk toch samen een oplossing vinden.

De beste manier om antwoord te krijgen op vragen over foutmeldingen, functionaliteit, of instellingen is door contact op te nemen met de ontwikkelaars. Aangezien het thema niet afkomstig is van onze Theme Store, heb ik geen optie om dit namens jou te doen, maar het is mij gelukt om De contactpagina van de thema-ontwikkelaars te vinden. Zij zouden je moeten kunnen helpen met enige technische problemen bij het thema. Voor help met het maken van aanpassingen aan het thema, kun je altijd terecht bij een Shopify Expert.

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog