FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Uitklapbare tekst

Uitklapbare tekst

longlady
Plezierreiziger
20 0 1

Hoe kan ik een uitklapbare tekst maken? Ik heb momenteel een klantenservice pagina en daar heb ik allerlei "vragen" staan en als ze daar op klikken zou ik willen dat het antwoord eronder zichtbaar wordt.

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @longlady ,

Dankjewel voor je vraag in de Community! Met de meeste nieuwe 2.0 Online Store thema's is het mogelijk om een sectie toe te voegen waarbij je uitklapbare content kan weergeven op je webshop. Zo kan je snel en eenvoudige een Veelgestelde Vragen sectie op je pagina toevoegen. Bekijk dit hulpdocument over Secties en blokken voor nog meer informatie over dit onderwerp!

Bekijk ook de onderstaande afbeelding vanuit mijn testwinkel waarin je kan zien waar ik de inklapbare content sectie heb toegevoegd:

Inklapbare content.png

Op de bovenstaande afbeelding is te zien hoe je een uitklapbare sectie kan toevoegen aan je thema.

Apps voor toevoegen van FAQ pagina
Mocht de bovenstaande sectie niet aan je eisen voldoen dan staat onze Shopify App Store ook vol met FAQ apps die je kan gebruiken om een FAQ pagina toe te voegen. Ik deel hieronder graag een paar opties met je.

• Easy FAQ Page, Customer FAQs is een populaire app voor het aanmaken van FAQ's. Uw collega-ondernemers zijn een groot fan van deze app want de reviews zijn zeer positief en ook vele Nederlandse ondernemers maken gebruik van de app.
  • FAQ Page & Help Center Pro is een andere app waarmee je een FAQ pagina aan je webshop kan toevoegen. Ook deze app is gemakkelijk te installeren en snel te gebruiken.

Deze apps zijn specifiek gemaakt voor het Shopify platform door een derde partij. Dit houdt in dat deze apps zijn ontwikkeld door een externe app-ontwikkelaar en niet door Shopify. App-ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en je kan dit vinden door te navigeren naar de app pagina in de App Store.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming! Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je ons altijd bereiken via het Shopify Helpcentrum!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

longlady
Plezierreiziger
20 0 1

Bedankt voor je reactie!

Dit is niet helemaal wat ik bedoel. Overigens kan ik deze sectie inklapbare content niet in mijn thema Dawn vinden. Ik heb zelf in verleden een FAQ gemaakt.

In excel bestand een voorbeeld van wat ik bedoel. Ik heb een pagina met een tabel met rijen en kolommen en daar wil ik dat als men op de vraag klikt, de tekst eronder tevoorschijn komt. Zie ook mijn excel bestand met voorbeeld.