Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hi! Ik vroeg me af of iemand weet hoe ik de verschillende varianten kan tonen op de collectiepagina's. Dus dat je duidelijk kan zien dat er meerdere varianten van één product bestaan, bijvoorbeeld dat een top in meerdere kleuren verkrijgbaar is. Ik gebruik het thema "Debut".
Ik heb hier twee apps waarmee je varianten op Collectiepagina's kunt tonen, zonder dat je bijvoorbeeld producten hoeft te dupliceren:
Variants on collection page is een populaire optie. Ga naar deze voorbeeldwinkel om te zien hoe de app werkt
Products List Variants Viewer is ook een hoog beoordeelde app die je kunt overwegen, en ik vind dit persoonlijk de meest kostvriendelijke van de twee. Bekijk de demo hier.
Het is anders ook mogelijk om varianten te tonen als individuele producten binnen je collecties via het aanpassen van de codering van je thema. Wij Adviseurs zijn niet getraind in codering, en deze aanpassing wordt niet ondersteund door Shopify, maar als je zelf niet comfortabel bent met codering, heb je ook de mogelijkheid om een Shopify Expert in te huren.
Groet,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024