Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hallo,
Ik ben nieuw hier dus zal vast niet de laatste keer zijn dat ik een vraag stel. Maar nu gaat mijn vraag over varianten.
Ik ga producten kopen met verschillende producten in diverse kleuren. Nu heb ik geprobeerd om kleur varianten toe te voegen maar dat gaat niet helemaal zoals ik dat wil want wanneer je een kleur kiest in de webshop kan je één foto zien van een andere kleur maar ik zou willen dat je dan op de product pagina komt van de betreffende kleur en niet één foto van de gekozen kleur met andere kleuren onder die foto.
Ik zat al te zoeken of je ergens een link of iets dergelijks kan toevoegen bij varianten maar ik kom er niet uit. Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen en dat één van jullie mij zou willen helpen.
Groet, Ralph
Hi @Ralph22 ,
Heb je al een oplossing gevonden? Ik ben ook al dagen bezig met hetzelfde probleem.
Ik ben ook benieuwd, kom er niet uit...
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024