FROM CACHE - nl_header

Verschillende producten maar toch samengevoegd

ZUSIK
Bezoeker
1 0 0

Hi! Ik heb in mijn webshop meerdere zakjes kaarsen, nu plaats ik al deze producten los ivm de SEO, maar ik zou wel graag willen dat als de klant op het product klikt hij wel alle varianten kan zien. Een beetje lastig uit te leggen, maar het gaat er om dat de klant dan niet weer terug hoeft maar direct tussen alle varianten kan zien. 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @ZUSIK,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Als ik het goed begrijp wil je je zakjes kaarsen het liefst instellen als één product, maar op zo'n manier dat bezoekers alle varianten kunnen zien op de collectiepagina, klopt dat? Ik zal hier graag mee helpen!

Ik heb twee apps kunnen vinden die al de varianten op de Collectiepagina kunnen tonen, zonder dat je bijvoorbeeld producten hoeft te dupliceren:

Als je kiest voor een proefperiode op een betaalde app, en deze niet goed bij je past, zorg er alsjeblieft voor dat je binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen. Er zijn apps voor allerlei behoeftes in de appwinkel, dus ik raad aan om te zoeken op termen die gerelateerd zijn aan je zakelijke doelen om te zien wat de mogelijkheden zijn. 

Codering

Het is anders ook mogelijk om varianten te tonen als individuele producten binnen je collecties door de codering van je thema aan te passen. Wij zijn niet getraind in codering, en deze aanpassing wordt niet ondersteund door Shopify, maar als je zelf niet comfortabel bent met codering, heb je ook de mogelijkheid om een Shopify Expert in te huren. De Shopify Expert zou namens jullie bedrijf de codering van je thema kunnen aanpassen om je te helpen met het personaliseren van je webshop in lijn met jouw visie. 

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog