Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Ik heb alles goedgezet, verzenden naar België aangezet maar klanten kunnen in de check out alleen klikken op Nederland. Kan iemand mij helpen?
Hoi @Dina1999! Welkom op de Shopify Community, mijn naam is Lee. Ik begrijp dat je klanten alleen voor Nederland kunnen kiezen in de checkout en niet voor België, klopt dat?
Sinds een tijdje hebben wij bij Shopify een beheertool toegevoegd waarmee het beheren van de International markt makkelijk wordt gemaakt. Deze beheertool heet Shopify Markets.
Ik begrijp dat je uitlegt dat je de verzendinstellingen binnen je verzending en bezorging al correct hebt ingesteld. Ik denk dat de reden dat je België binnen je checkout niet ziet is omdat je geen markt hebt aangemaakt voor België.
Je kan dit controleren door vanuit je Shopify Beheercentrum te klikken op Instellingen > Markten. Als hier momenteel alleen Nederland als primaire markt staat, en vervolgens Internationale markten uitgeschakeld staat, dan is dat de reden.
Maak je maar geen zorgen, dit is makkelijk aan te passen. Je hoeft alleen maar een markt voor België te maken dan. Je kan in dit Shopify helpcentrum artikel teruglezen hoe je een markt toevoegt. Zodra je België als markt hebt toegevoegd, zal deze beschikbaar zijn binnen je checkout en kunnen je klanten uit België gewoon bij je afrekenen.
Heel veel succes met je online winkel, en mocht je nog vragen hebben dan kan je deze altijd stellen!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024