FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

verzenden naar verschillende adressen

verzenden naar verschillende adressen

Buskruid
Bezoeker
2 0 0

Hallo iedereen,

Onze webshop bestaat erin steeds hetzelfde doosje te versturen via post ( past in brievenbus). zo zou een klant 3 pakketjes kunnen bestellen maar dit moet naar 3 verschillende adressen geleverd worden. Kan je extra velden toevoegen om dit te managen?

Vriendelijke groet

Patrick

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste Patrick,

Iris hier van Shopify. Wat een goeie vraag, ik help je hier graag bij en ik denk dat toekomstige lezers hier ook veel van kunnen leren.

Ik heb dit voor je onderzocht en dit is inderdaad niet standaard mogelijk vanuit de Shopify-beheerder. Je kunt hier het beste een app uit de Shopify-app store gebruiken. Er is één app die opvalt door deze specifieke functie, genaamd Multiship, die verzending naar meerdere adressen in combinatie met één keer afrekenen mogelijk maakt. De Pix Applications team heeft zelfs een demo winkel gemaakt waar je dit kunt zien en testen als je dat wilt.

Een app gebruiken

Houd er rekening mee dat deze apps apps van derden zijn, wat betekent dat ze niet door Shopify zijn gemaakt. Als je vragen hebt over hun functies, hoe ze werken of hoe je ze in je winkel kunt installeren, kun je het beste contact opnemen met de app-ontwikkelaars. U kunt hun contactgegevens rechtstreeks op hun apps-pagina zien. Hier ook een filmpje dat je laat zien hoe je de hulp van de ontwikkelaar van een App kan inschakelen.

Experts inhuren voor hulp met Shopify

Wil je graag dat iemand anders nog even naar je vraag kijkt voordat je voor een (betaalde met terugkerende kosten) app kiest? Op de Shopify Expert Marketplace kun je ervaren Shopify agencies en freelancers vinden die je kunt inhuren om naar je webshop te kijken en je te helpen met alle aspecten ervan. Zie het help document: Huur nu een expert in.

Als je een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, ben je niet verplicht om een expert in te huren. Je bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of je met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr.

Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en ik help je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Buskruid
Bezoeker
2 0 0
Dag Iris,

De multistip-app zou inderdaad ons helpen; alleen krijg ik het niet geïnstalleerd:
we need to update your permissions: zie foto
druk ik op update dan kan hij de pagina niet vinden.

Wil ik support vragen dan weigert safari dit omdat ze denken dat deze site frauduleus is ….
Enige tips?