Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
De verzendkosten instellen is mij duidelijk, maar ik krijg deze niet automatisch correct in de berekening bij het onderdeel afrekenen.
Voorbeeld:
Bestellingen onder 49 Euro met een gewicht lager dan 30KG kosten 5 Euro. Deze is nog niet zo spannend, maar als het bedrag groter is dan 49 Euro dan krijgt de klant de optie om te kiezen. 5 Euro betalen of gratis. Deze dient de klant dan zelf in te vullen. Ik wil graag dat het automatisch gaat, ik bied het immer gratis aan. Ik moet dus rekening houden met gewicht en aanschafbedrag. Hoe plaats ik dat correct?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @Ramond,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je email!
Wanneer een klant afrekent, verschijnen alle verzendmethoden die van toepassing kunnen zijn op de bestelling. Daarom raden we meestal aan om een keuze te maken voor het bepalen van hoe je verzendkosten wilt bepalen, op basis van gewicht, of op basis van bestelwaarde. Als je kiest voor beide, is de kans groot dat er meer dan één optie is bij de checkout, omdat de bestelling doet aan de voorwaarden van beide tarieven.
Hoewel ik geen manier heb om sommige verzendtarieven automatisch te verbergen, ben ik blij om met je mee te denken om een andere oplossing te vinden. Bijvoorbeeld, in plaats van een verzendtarief voor gratis verzending boven een bepaalde waarde, zou je ook kunnen overwegen om een kortingscode te maken voor gratis verzending boven een bepaald bedrag.
Omdat kortingscodes niet automatisch worden toegepast, raad ik aan om de kortingscode Toe te voegen aan een aankondigingsbanner, dan kunnen klanten de code en criteria altijd zien, en makkelijk kopiëren om toe te passen op hun winkelwagen.
Tenslotte wil ik graag onze gids voor het Plannen van een verzendstrategie met je delen, deze staat vol met tips en nuttige informatie!
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @Ramond,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je email!
Wanneer een klant afrekent, verschijnen alle verzendmethoden die van toepassing kunnen zijn op de bestelling. Daarom raden we meestal aan om een keuze te maken voor het bepalen van hoe je verzendkosten wilt bepalen, op basis van gewicht, of op basis van bestelwaarde. Als je kiest voor beide, is de kans groot dat er meer dan één optie is bij de checkout, omdat de bestelling doet aan de voorwaarden van beide tarieven.
Hoewel ik geen manier heb om sommige verzendtarieven automatisch te verbergen, ben ik blij om met je mee te denken om een andere oplossing te vinden. Bijvoorbeeld, in plaats van een verzendtarief voor gratis verzending boven een bepaalde waarde, zou je ook kunnen overwegen om een kortingscode te maken voor gratis verzending boven een bepaald bedrag.
Omdat kortingscodes niet automatisch worden toegepast, raad ik aan om de kortingscode Toe te voegen aan een aankondigingsbanner, dan kunnen klanten de code en criteria altijd zien, en makkelijk kopiëren om toe te passen op hun winkelwagen.
Tenslotte wil ik graag onze gids voor het Plannen van een verzendstrategie met je delen, deze staat vol met tips en nuttige informatie!
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024