Shopify-thema's, Liquid, logo's en vergelijkbare onderwerpen
Hallo,
Ik gebruik het thema: prestige. En die heeft een 'voeg toe aan winkelmand' knop als je naar beneden scrolt op de productpagina. Ik wil graag deze knop weg krijgen maar ik vind nergens hoe dit kan. Iemand die mij hiermee kan helpen?
https://ibb.co/gyq87YC (link voor foto)
Link van webshop is: https://leon-de-came.myshopify.com
Wachtwoord: demy
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast bedankt!
Hey @LeondeCame!
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp in ons Community. Ik begrijp dat je de 'Prestige' thema hebt ingesteld als thema voor je webwinkel. Ik lees dat je graag de 'Voeg toe aan winkelmand' knop wilt verwijderen vanuit je product-pagina's.
Wist je dat alle betaalde thema's op de Shopify Theme Store hun eigen ondersteuningsteams hebben? Zo kun je contact opnemen met de thema-ontwikkelaars zelf voor verdere hulp met thema-gerelateerde vragen. Je kunt via de Prestige contactpagina contact opnemen met het ondersteuningsteam van jouw thema.
Als het ondersteuningsteam van je thema je niet verder kan helpen met je gewenste aanpassingen, dan kun je ook overwegen om een Shopify Expert in te huren. Zo kun je met behulp van een professional je gewenste aanpassingen waarmaken.
Als je verder aanvullende vragen / opmerkingen hebt met betrekking tot deze kwestie, aarzel dan niet om deze op te nemen als antwoord binnen dit onderwerp. 🙂
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024